marți, 31 iulie 2012

Awarded


        Am primit acest premiu de la Raluca,o tanara talentata care realizeaza felicitari minunate in tehnica quilling.



  Liebster Blog Award este o idee frumoasă de a face cunoscute bloguri cu mai puţin de 200 de urmăritori şi de a aduce un zâmbet pe buze celor care se ocupă de acele bloguri, arătându-le că munca lor este apreciată.
           Pentru a accepta acest premiu tare frumos care mi-a bucurat sufletul şi înseninat ziua trebuie să:
1. Scriu despre premiu pe blog;
2. Menţionez de la cine l-am primit şi să pun un link către respectiva persoană;
3. Ofer la rândul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai puţin de 200 de urmăritori, semn de apreciere pentru ceea ce fac.
 4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizaţi prin care îi anunţ despre premiu.


    - Addy
    - Accesorii handmade
    - Alina Matei 
    - Creative strings
    - Alexander's handmade 

 

2 comentarii:

  1. Lacramioara multumesc mult !!
    Eu sunt mai noua pe Blogger si nu prea stiu cum se procedeaza dar lasa ca vb in privat !
    o seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc foarte frumos pentru aprecieri!!! Din pacate abia acum am vazut comment-ul pe blogul meu. Mi-ati facut ziua mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere