joi, 22 martie 2012

Premii

  
      Astazi au fost anuntati premiile acordate copiilor care au participat la Concursului National de Martisoare-2012.Cartea care urmeaza s-o primeasca se afla aici.
   Nazdravanii mei au luat Locul I cu aceste martisoare.

  Locul I – oferit de scriitoarea povestilor pentru copii Claudia Groza merge la Stelian si Vladimir.
Iata ce ne-a spus Claudia in legatura cu alegerea ei:
  “Mi-a fost greu sa aleg… dupa analize atente, am decis: Locul I il acord unor baieti talentati…. Stelian si Vladimir, care au realizat martisoare superbe, finute – mi-as dori sa port unul (SINCER) – din coji de nuca, frumos pictate si aranjate.
Bravo baieti. M-ati impresionat!” 




       iar la sectiunea handmade am si eu o diploma de participare:






              Ehe he,daca tot suntem la premii mai am unul aici pe Copilarim,ei ce sa facem mai copilarim si noi cu aceasta papusica.



             Pe aceasta cale multumim organizatorilor pentru minunatele concursuri la care am avut ocazia sa participam si pentru premiile acordate.

Un comentariu: