vineri, 9 martie 2012

Martisoare din coji de nuca I

      Cu aceste martisoare ne-am inscris la Sectiunea Martisoare create de copii sau de catre cuplul mama-copil:  Concurs-national-de-martisoare-editia-aII-a-2012
Nazdravanii mei se numesc Stelian-6ani si Vladimir-4ani .
    Astazi am lucrat cu copiii noi martisoare avand ca materie prima cojile de nuci,sfoara.acrilice si pensoane pentru pictat.Avand totul pregatit ne-am apucat de treaba.Am ales mai intai nuci mai mari pentru soricei si nuci mai mici pentru buburuze pe care le-am despicat in doua.Copiii au pictat cu rosu buburuzele,



      am asteptat sa se usuce,


   apoi am pictat cu negru bulinutele si capul,aici i-am ajutat si eu, iar apoi cu alb ochisorii  si gata buburuzele.



    Cu soriceii a fost mult mai simplu,eu am pictat ochiii,botul si urechile iar copiii au lipit codita.


Si in final priviti ce-a iesit,capul de fetita din imagine este facut de mine.



    A ,uitasem aici este finalul dupa ce le-am lacuit!!...




  Locul I – oferit de scriitoarea povestilor pentru copii Claudia Groza merge la Stelian si Vladimir.
Iata ce ne-a spus Claudia in legatura cu alegerea ei:
  “Mi-a fost greu sa aleg… dupa analize atente, am decis: Locul I il acord unor baieti talentati…. Stelian si Vladimir, care au realizat martisoare superbe, finute – mi-as dori sa port unul (SINCER) – din coji de nuca, frumos pictate si aranjate.
Bravo baieti. M-ati impresionat!”

4 comentarii:

  1. limita e imaginatia....sunt foarte frumoase...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca vom avea un an bogat, caci se anunta munca in gradina...gargaritelor. Imi place ce ati facut voi si-mi aduce aminte de copilarie. Va felicit si va urez mult succes!

    RăspundețiȘtergere