marți, 14 februarie 2012

Premiu




    Acest premiu l-am primit de la Ortansa,o doamna care m-a fascinat cu lucrarile sale realizate prin arta imbinarii textilelor,folosind tehnici diferite.O admir si o felicit!!




  Liebster Blog Award este o idee frumoasă de a face cunoscute bloguri cu mai puţin de 200 de urmăritori şi de a aduce un zâmbet pe buze celor care se ocupă de acele bloguri, arătându-le că munca lor este apreciată.
           Pentru a accepta acest premiu tare frumos care mi-a bucurat sufletul şi înseninat ziua trebuie să:
1. Scriu despre premiu pe blog;
2. Menţionez de la cine l-am primit şi să pun un link către respectiva persoană;
3. Ofer la rândul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai puţin de 200 de urmăritori, semn de apreciere pentru ceea ce fac.
 4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizaţi prin care îi anunţ despre premiu.



 Doricica -pentru frumusetea si originalitatea creatiilor ei.
 Voiles colores - pentru rafinament si eleganta
 BuBuzland  - un blog plin de culoare si idei minunate
 Funditze cu fitze - pentru creatiile ei pline de culoare si fantezie
 AniHandmade  - pentru frumusetea creatiilor ei si multitudinea de teme abordate




3 comentarii:

  1. Multumesc Lacramioara pentru primul meu premiu virtual!Chiar ai adus zambetul pe fata mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu am avut cum sa te anunt,ai comentariile dezactivate,dar ma bucur ca ai aflat totusi.

      Ștergere
  2. Multumesc de premiu, abia astazi am vazut. Ai reusit sa-mi luminezi ziua.!

    RăspundețiȘtergere